24 timmar i Källunge

 Nu är jag hemma igen, efter 24 timmar med Emma. Vi har gjort det vi brukar göra;

  • Äta
  • Sova
  • Se film
  • Prata

Och göra massa andra helt knäppa grejer.
Men nu kan vi äntligen andas ut, bussluffen 09 är nu äntligen färdig planerad...ja, iallafall resrutten är klar. Boendet i min sommarstuga är väl inte riktigt spikat än och pengar och packning måste tänkas över en extra gång men sen är allt klart!
Och jag måste säga att det här måste vara det sjukaste jag någonsin har gjort, Vem kommer på tanken att åka Gotland runt med buss, bara för att?! Ja, jag känner bara två st som skulle det och det är vi som ska genomföra det.

Annras i helgen så har jag faktisk för första gången fiskat med metspö! Haha, men tror ni jag fick någon fisk...NEJ!! Stod där från kl 14.00-16.30 och ingen fisk!? Så familjen Djurberg har nu ett mål och det är att jag ska få en fisk och när jag har klarat det så är deras uppdrag här på jorden gjort och de kan dö i frid. Haha.

Har också sätt Twilight och jag måste säga att den faktiskt var bra men som jag sa till Emma så var det ingen "Gåshud-snyft-film" sóm jag klassar som en favorit film utan det var en helt okej film som jag är glad att jag såg.
 Och nu så väntar det roliga! Emma har gått med på att se vart ända avsnitt i One Tree Hill, från säsong 1 till säsong 5 och sen säsong 6 när jag får den. Helt otroligt underbart!

Nej, nu har jag huset för mig själv...ska lägga mig och läsa Vecko revyn och äta godis ;)

Ha det bra!


//Emilia


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0