Hon har aldrig...

Hejsan
Det verkar som om jag ligger efter lite med inlägg efter Emilias Startspurt.
Iallafall så har släkten Djurberg + Emilia vart och fiskat i Västergarn, kände mig skyldig att ta med Emilia efter att jag fått veta att hon ALDRIG HAR FISKAT MED METSPÖ!!!!!! förskräckligt förskräckligt
Det måste ha varit därför det ändast var Emilia och Jag som inte fick en enda fisk!! Medans både brorsan och kusinen fick En, Två, Tre, Fýra, Fem , Sex st *SUCK*
Efter denna lyckade fiske tur stannnade jag och Emilia till i Vibblehallen och hyrde Twilight efter att jag fått veta att hon ALDRIG SETT TWILIGHT!!!!!! förskräckligt förskräckligt :D
Där köpte vi oxo lite godis.
Nu när vi kommit hem har vi studdsat lite och lekt en väldigt rolig och barnslig kurragömma-gömma nyckeln lek.
Ska snart äta tandori kyckling och sedan se på film och äta godis!!!!!!!!
Hälsningar ELD (EmmaLimosaDjurberg) (den mossige)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0