Jag har koll!

Jo, nu fick jag faktisk tag i Emma och redde ut alltihopa. Hon var tydligen inte på kör idag, uatn den var inställd så just nu är hon 2 mil bort i Källunge och jag sitter här i Vibble så idag kunde vi inte ses men imorgon är det nu bestämmt att jag åker ut dit och hälsar på.
Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ikväll blir det iallafall film med mamma. Hon fyllde ju år igår och jag var på knattediscko så jag har lite dåligt samvete fast att hon förbjuder mig att ha det. Så idag när pappa ska ut någonstans med en kompis så ska hon och jag hyra film och mysa i soffan. Så det blir ju bra...men vad jag ska göra nu i 7 timmar har jag ingen aning om. Kommer förmodligen sitta här eller kanske fortsätta på Isprinsessan som jag fortfarande inte läst ut! Får ta och skärpa mig!

Men nu ska jag in på cdon.com och leta efter lite böcker och filmer som jag vill ha!

Vad ska ni göra idag då?


//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0