Kontroll-freaket i mig!

Hej allihopa!
Nu när ni fått reda på lite saker om både mig och Emma så kan vi äntligen börja blogga på riktigt!
Men om ni tycker att det var lite dåligt med information så kan ni antingen mejla oss till adressen [email protected] eller skriva en komentar. Jag är också nästan hundra på att ni kommer att lära er något om oss efter varje inlägg vi skriver.

Men min helg är väldigt konstig och upponer tycker jag. Jag har ingen koll alls och vet faktisk inte riktigt vart jag ska vara eller inte vara...
Igår var det ju iallafall knattedisco på Gården, det var jätte mysigt att vara med de små barnen och jag fick faktiskt blommor av en super duper söt liten kille! Nämligen Mojjes som Theo (tror jag att han heter), istället för att vara nere och dansa och springa runt och jaga Jocke (som var discots allra största attraktion) så var han ute och plockade super fina blommor! Sen kom han in och tittade sig omkring ett tag och sen gick han fram till mig och frågade om jag ville ha dom! Åhh, vill ha honom!!!

Och idag så har jag verkligen ingen koll på läget...Nu på morgonen åkte jag med pappa in till stan och hämtade studdsmattan som vi köpt, sen åkte vi till ÖB och nu är jag här hemma och försöker få tag i Emma. Pratade nämligen med henne igår och jag blev inte klok på om vi skulle träffas idag eller inte, och så ska vi typ träffas imorgon och sova någonstans, men som sagt så har jag ingen aning om någonting!!
Men hon är på kör inne i stan just nu så jag funderar på att cykla in till henne, eftersom jag inte får tag i henne via telefon. Sen får vi se vad som händer helt enkelt...
Imorgon har jag iallafall koll på halva dagen, det är match på P18 kl 10.00 och sen....? Ja det var nått med Emma och att vi skulla träffas och sova någonstans, sen var det något med Jasmine o Bio också. Så usch! Jag vet inte vart jag befinner mig!

Men jag får nog försöka med att cykla in till stan i medvinden och sen om jag inte hittar henne i Visby så får jag helt enkelt cykla hem i motvinden igen...

Nej usch, jag är ett riktigt kontroll-freak tror jag för det här känns inte alls bra!! :(

Men ni får ha det så bra i helgen iallafall och så får vi ju hoppas på Malena ikväll!


//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0