Tilllägg!

Okej, nu har det vart riktigt dålig uppdatering här!
Dagarna bara rullar på utan något intresant att berätta om.

Men jag ska (utan att ha frågat Emma) göra en liten ändrig här på bloggen. Något som jag hoppas hon inte har något emot.
Jag tänkte nämligen lägga till två kategorier (där, troligen jag, kommer skriva mest) kategorierna heter "One Tree Hill" och "Emilias Fotboll" och om jag känner Emma rätt så kommer det snart en tillökning på ytterligare två kategorier som troligen kommer heta "Robin Hood" eller "Twilight" och typ "Emmas konst" eller något sånt.
Men det är alltid roligt med lite förändringar.

Kom nyss hem från fotbollen och idag tränade jag med flicklaget och damlaget samtidigt. Super kul! Träningen gick riktigt bra och min teknik blir bara bättre och bättre och jag tar också för mig mycket mer (eftersom jag är yngst så har det vart ett problem för mig). Fick också beröm av Mulle o Petter som sa att jag var jätte duktig och hade gjort en bra träning! Skitkul att höra!!

Imorgon ska jag troligen vara med Emma, se lite One Tree Hill om jag inte minns fel, fast först måste jag få tag i henne vilket alltid är ett litet äventyr i sig. Sen på kvällen spelar damlaget sin andra och sista DM-match. Ganska skönt att jag inte blev uttagen faktiskt. Känner att jag måste sortera in mina avklarade matcher. Jag har ju sprungit lite uppförsbacke nu ett tag och i söndags så vände det så det känns faktisk ganska skönt att slippa ladda kroppen på en match. Men riktigt synd är det ju såklart, man vill ju alltid spela och när man blir uttagen till damlaget är det ju alltid extra kul.
Måste också köpa soarébiljetter imorgon, soarén är ju faktisk på Torsdag och jag ska försöka få med Emma, problemet är bara hur hon tar sig hem sen på kvällen eller om hon sover här eller hur det blir. Trevligast hade det ju vart om hon sov här men sen har vi 3 1/2 förälder som ska var med och säga sitt också....

Nej, nu ska jag försöka spöa min mentor i ett spel på Facebok, önska mig lycka till!

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0