Emilia Maria Söderholm (Den sandige)



Namn:
Emilia Maria Söderholm

Tilltalsnamn: Emilia

Smeknamn: Har inget speciellt men det blir endel "Emilio" av Jasmine i skolan och Mili har också gårr runt.

Ögonfärg: Blåa

Hårfärg: Blond (lite mellanblond kanske)

Längd: Typ 163 kanske...perfekt, vill inte bli längre!

Höger/Vänsterhänt: Högerhänt

Västa vanan:...Tidsoptimist...

Skostorlek: 36-37

Skilda föräldrar: Nix!

Mina rädslor: Ormar och att vara oälskad

Mål för året: Klara vårrustet på mindre ön 25 minuter, gå upp som ordinarie i damlaget och klara skolan

Mest andvända fras på MSN: "okej"

Det första du tänker på när du vaknar: Kommer jag aldrig ihåg, är som en Zombie på morgonen.

Ditt bästa kännetecken: Pricken mellan ögonen (ett ärr från en vattenkopp)

Bästa minne: Klassresan till Idre och när jag satt straffen i Futsal-finalen

Favoriter


Färg: Beige och grå

Mat: Saffransräkor

Glass: Choklad!

Godis: Havrebollar och allt som är surt!

Sallad: ....Körsbärstomater??

Bokstav: E!!

Nummer: 6 (Malin Moströms legendariska tröjnummer i Umeå)

Tuggummi: Kommer inte ihåg vad de heter....men det är en orange förpackning iallafall...

Helgdag: Fredag!! (för det är väl en helgdag...?)

Årstid: Sommar!!!

Tandkrämssmak: mint tror jag väl

Radiostation: Rix FM

Parfym: Replay någonting...

Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Har faktisk ingen aning, fotbolsproffs är väl drömmen men vad gör man sen i 30-40 årsåldern...Jag har faktiskt ingen aning!

Hur vill du dö: Älskad

Vem av dina vänner är mest lik dig: Om det inte finns en till Emilia Maria Söderholm så vet jag inte...

Vem är högljudast: När vi är alla tilsammans är det inte en överaskning om taket lyfter

Vem får dig mest att skratta: Emma! Oavbrutet och hela tiden. Vi behöver inte ens vara tillsammans så kan jag skratta så jag pissar på mig åt henne.

Vem har du känt längst: Tror att det är Simone men jag umgås typ int emed henne så mycket så det blir nog Beatrice.

Vad är den bästa känslan i världen: Att känna sig älskad och betydelsefull!

Hur länge tror du att du kommer att leva: Så länge jag är lycklig!


Har du någonsin:

Varit kär: Oja!

Rymt hemmifrån: Nej...inte vad jag kommer ihåg iallafall

Förställt dig ditt "ragg" naken: Ne...

Skolkat: Nej, någon minut sådär bara (känne rni igen att gå på toa fast man egentligen inte behöver...händer inte nu men på västerhejde var det ganska poulärt)

Sovit utomhus: Tältar varje sommar!

Gråtit i skolan: aa, någon gång har det väl hänt

Spytt i skolan: Nej...Tror inte det

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Nej, allt dummt jag gjort har jag bara hemska minne från.

Sett en död människa: Nej men har varit på begravning

Druckit alkohol: Räknas snappsglaset med Gotlandsdricke när jag var 1?

Ätit sushi: Nej, men är sugen på att testa

Varit på scen: Ja, men usch, jag hatar det verkligen!

Snattat: Nej, men jag har vart med när andra gjort det (utan att jag visste det då)

Varit full: Aldrig!

Retad: Jodå

Blivit nerslagen: Haha, nej, inte än.


Du

Svär: Jo...ganska mycket men jag försöker dra ner på det

Sjunger bra: Helt tondöv! Sjunger inte ens för mig själv längre...

Tycker du är attraktiv: Absolut, men det är inte det som räknas

Kommer överens med dina föräldrar: Jadå, oftast.

Gillar åska: Bara man är innomhus så är det rätt mysigt

Spelar något instrument: Nej, men önskar att jag kunde spela gitarr

Äger en Ipod: nej, en helt vanlig och simpel MP3 duger för mig.

Går i kyrkan: Det händer

Dansar i regn: Om jag får chansen, så visst!


This or That

Pepsi / Cola: Cola

Mcdonalds / Burgerking: Burgerking!

Choklad / Vanilj: Choklad!

Jordgubbar / Blåbär: Jordgubbar såklart!

Kött / Veg: Kött, överlever inte annars!

TV / Film: Film, fast tv-serier slår allt!

Adidas / Nike: Spelar ingen större roll faktiskt

Kinamat / Mexikanskt: Är det någon skillnad!?

Kakor / Paj: Paj!

MTV / VHI: MTV

Blind / Döv: Döv...eller? Jag tror det iallafall

Kan du

Gå ner i splitt: Absolut inte, ovigheten ligger i släkten!

Skriva med båda händerna: Ja, man ser iallafall vad det står ;)

Vissla: Neej!! Men om jag kunde skulel ni inte få stopp på mig!

Blåsa en bubbla: Nej..inte det heller

Rulla din tunga i en cirkel: Jag kan tugga med munnen och slicka mig om läpparna. behövs det verkligen mer!?

Ha dina ögon i kors: Yes

Nudda näsan med tungan: Nej....jag är faktiskt ingen giraff...Och vad fan ska den upp där och göra egentligen!?

Dansa: HATAR DET!


Senast du

Skrattade: För några minuter sen när min mamma visade hur jag skulle strecha

Filmen du såg: Guldkompassen tror jag. (Eller vi såg ju en film om snus idag på Biologin men den klassar jag mer som dokumentär...)

Tuggade tuggummi: Idag, testade de nya tuggummina med chokladsmak! Grymt goda!

Drog ett skämt: Vet inte...behöver inga skämt för att mina klasskompisar ska skratta åt mig...

Hur många kuddar sover du med: Inga helst...

Dricker du mjölk: Ingen favorit men det slinker ner

Person du hatar mest: Just nu är de dom som bestämmer att bussiga-kortet ska dras in!!

Hur många signaler innan du svarar: Hinner aldrig räkna

Är du ett hälso freak: Ibland kan jag få lite ryck och precis ALLT ska var anyttigt och ibland kan det gå dagar inna jag ser en grönsak!

Vad är det värsta vädret: Blåst!!

Lekte du med barbie när du var liten: Javisst! Kommer t.o.m ihåg när och vart jag fick min första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0